نور افکن

spotlight
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سلامی دیگر :|

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ق.ظ

سلام به ملت عزیزم

ملتی که انقدر فهم وشعور بالایی دارند که وقتی از گشنگی جان می دهند شعار ما بیداریم سر می دهند و وقتی کودکان شان نمی توانند تحصیل کنند شعار زگهواره تا گور دانش بجوی را. سلام به ملتی که نمی تواند هیچ چیز را از هیچ چیز دیگر تمیز دهد و با یک لیوان آب جو سنگ کلیه دفع می کنند و با یک لیوان اب جو هشتاد ضربه را تحمل می کنند و عجب افتخاریست آفتابه لگن بر گردن داشتن که نصیب کم تر کسی میشود. سلام بزرگ من به ملت عزیز که عاشقانه دوست می دارند شغل شان را و آفتاب را و به بیمارستان رفتن را... این ملت، ملتی است زیبا نگر و متفکر. سلام من به تک تک زنان و مردان زیبا روی که نمی دانند کدام لباس را بپوشند و روی فرش قرمز خیالی راه بروند.

به ملتی که در اوج ثروت چقدر خاکی هستند و اصلن انگار نه انگار... به تمام مردان والا اندیش که به زنان شان حق رای دادند! و به خودشان و زنان شان افتخار می کنند. درود میفرسم به اوسکولیسم های جامعه بدوی در حال روشنگری و نوچه هایشان. تبریک میگویم به این همه هوش مصنوعی، طبیعی و سزارین که به زور هم که شده باید خلق شود و خورانده شود. سلام مخصوص بنده هم باشد برای مغزهای فاحشه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
AmIr

جامعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی